Všeobecné obchodní podmínky


Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro poskytování služeb a produktů na webu www.svobodneja.webnode.cz

Provozovatelka a poskytovatelka služeb a produktů prodávaných prostřednictvím webu uvedeného výše je

Mgr. Erika Jakelre, MBA. , IČ: 01028855 , se sídlem Hlivická 420/16, 181 00 Praha 8, zapsaná od 27. 8. 2012 v Živnostenském rejstříku Magistrátu města Praha, e-mail: erika.jakerle@gmail.com , tel. +420775418705,

(dále také jen "poskytovatelka")

I. Výklad pojmů

  1. Tyto obchodní podmínky upravují právní vztahy při poskytování služeb terapie, konzultací, které poskytovatelka nabízí na www.svobodneja.webnode.cz či na dalších internetových službách poskytovatelky. Tyto obchodní podmínky jsou součástí každé uzavřené smlouvy mezi poskytovatelkou služeb a zákazníkem.
  2. Smlouva uzavřená mezi poskytovatelkou a zákazníkem se uzavírá v českém nebo slovenském jazyce a otázky s ní související se řídí českým právem.
  3. Poskytovatelka není plátcem DPH.
  4. Uhrazením odměny, popř. kupní ceny, se rozumí připsání odměny, popř. kupní ceny, na účet poskytovatelky.
  5. Chyby vzniklé při zadávání údajů před odesláním objednávky poskytovatelka opraví na základě e-mailové komunikace.
  6. Uvede-li zákazník v objednávce své IČO a fakturační údaje, a tedy zamýšlí využít služby či produkty poskytovatelky v rámci své podnikatelské činnosti, nebude na něj pohlíženo v rámci smluvního vztahu jako na spotřebitele a jeho smluvní vztah s poskytovatelkou bude posuzován jako smluvní vztah dvou podnikajících osob; v opačném případě se má za to, že zákazník je v postavení spotřebitele a na vztah s poskytovatelkou se uplatní ujednání zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Další informace viz odstavec VII. Zákazník spotřebitel.

II. Předmět smlouvy

  1. Předmětem smlouvy je závazek poskytovatelky poskytnout zákazníkovi sezení pro vybranou terapii, koučink, či konzultaci, , který si zákazník objednal a závazek zákazníka uhradit za tento produkt nebo službu odměnu. Smlouva je realizovaná na základě objednávky učiněné na webových stránkách poskytovatelky.

III.  Individuální osobní nebo on-line konzultace nebo terapie

  1. Vybranou terapie, či konzultace - individuální osobní nebo on-line konzultace nebo terapie lze u poskytovatelky závazně objednat prostřednictvím objednávkového formuláře umístěného na webové stránce poskytovatelky nebo objednáním termínu osobně, telefonicky či e-mailem.
  2. Kupní cenu lze uhradit bankovním převodem na základě údajů, které jsou automaticky zaslány na e-mail zákazníka uvedený v objednávkovém formuláři. Lhůta splatnosti kupní ceny se stanovuje na 7 dní, není-li stanoveno v popisu služby či produktu jinak. V případě stanoveného termínu méně než 7 dní předem, se zákazník zavazuje uhradit kupní cenu terapie, nebo konzultace v tentýž den, kdy došlo k ústnímu nebo písemnému objednání formou převodu na účet nebo osobně hned po poskytnutí služby.
  3. Daňový doklad – fakturu vystaví poskytovatelka zákazníkovi pro uhrazení ceny nebo po uhrazení ceny v hotovosti a zašle jej v elektronické podobě na e-mail zákazníka.
  4. Smlouva o poskytnutí služeb je uzavřena potvrzením objednávky ze strany poskytovatelky. V případě osobního, telefonického nebo e-mailového objednání služby zákazníkem je smlouva o poskytnutí služeb uzavřena potvrzením dohodnutého termínu ze strany poskytovatelky.
  5. Obsah služby je důvěrný.
  6. V případě, že  zákazník informuje poskytovatelku o svém zdravotním stavu a obtížích pro určení případných kontraindikací. Poskytovatelka tyto poskytnuté údaje neuchovává.
  7. Individuální osobní konzultace nebo terapie provozuje poskytovatelka osobně převážně v Praze v pronajatých prostorách nebo podle dohody.
  8. Individuální sezení on-line konzultace a on-line terapie provozuje poskytovatelka prostřednictvím služby Messenger, nebo Whatsup
  9. Sezení začíná běžet v přesně domluvenou hodinu. V případě, že se zákazník v domluvenou hodinu nedostaví, zmeškaný čas se započítává do doby sezení. V případě, že v domluvenou hodinu nebude připravena poskytovatelka, nahradí promeškaný čas zákazníkovi v dvojnásobné délce. Pokud sezení neproběhne z důvodů na straně zákazníka, aniž by zákazník svou neúčast včas omluvil, vyúčtuje poskytovatelka zákazníkovi odměnu za celé sezení.
  10. Omluva ze sezení viz IV. Další podmínky
  11. Délka sezení a výše odměny je uvedena na webových stránkách poskytovatelky.
  12. Při objednání sezení prostřednictvím objednávkového formuláře je odměna splatná bankovním převodem a to před sezením na bankovní účet poskytovatelky.
  13. Při osobním, telefonickém nebo e-mailovém objednání sezení je odměna splatná v hotovosti k rukám poskytovatelky po skončení sezení. Zákazník obdrží doklad o zaplacení.


IV. Další podmínky

Omluva ze sezení terapie a konzultace, individuální osobní nebo on-line konzultace nebo terapie.

  1. Zákazník bere výslovně na vědomí, že v případě, je-li součástí služby osobní či on-line sezení, terapie či konzultace, je možné nejpozději ve lhůtě 24 hodin před touto událostí požádat o změnu termínu ze zvlášť závažných důvodů na straně zákazníka (např. nemoc apod.), a to formou telefonátu, SMS či e-mailem na adresu erika.jakerle@gmail.com.
  2. V případě, omluví-li se zákazník z osobní či on-line terapie, sezení či konzultace v čase méně než 24 hodin před jejím konáním, rovněž formou telefonátu, SMS či e-mailem na adresu erika.jakerle@gmail.com, vzniká poskytovatelce nárok na úhradu storno poplatku ve výši 1200 Kč. zákazník má právo za sebe najít na domluvený termín náhradu.
  3. V případech zvláštního zřetele hodných je možné požádat o individuální domluvu, právo na změnu však nevzniká automaticky. 


Odstoupení od smlouvy poskytovatelkou

  1. Poskytovatelka je oprávněna od smlouvy odstoupit, jestliže není možné z objektivních důvodů službu či produkt za původních podmínek poskytnout, plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním, v případě podstatného porušení těchto podmínek, smlouvy či nevhodném, urážejícím a podobném jednání při užití webu a dalších služeb poskytovatelky zákazníkem. Odstoupení je účinné doručením oznámení zákazníkovi. Poskytovatelka se zavazuje poskytnout nejbližší náhradní možný termín.

V. Závěrečná ustanovení

  1. Poskytovatelka neodpovídá za to, že využitím jí poskytované služby získá zákazník osobní, zdravotní či jiný prospěch nebo jiné konkrétní výhody a výsledky. Výslovně poskytovatelka neodpovídá za úspěch či výsledky při aplikaci svých služeb, pokud spočívají v okolnostech, které poskytovatelka nemůže vlastními úkony jakkoli ovlivnit.
  2. Poskytovatelka používá v rámci své internetové prezentace recenze skutečných zákazníků svých služeb a digitálního obsahu, které získala od těchto zákazníků buďto na základě jejich spontánních písemných reakcí vůči poskytovatelce, nebo na vyžádání po využití služby či po konzumaci digitálního obsahu. Pro získání recenze poskytovatelka oslovuje vždy konkrétní zákazníky. Recenze nejsou upravovány, poskytovatelka si pouze vyhrazuje právo je z redakčních důvodů zkrátit či upravit gramatické nebo stylistické chyby.
  3. Pro řešení sporů z odpovědnosti za vady jsou příslušné obecné soudy, a to i pro zákazníky v postavení spotřebitele. Dále, v případě mimosoudního řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy, je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je rovněž možné využít při řešení sporů mezi Poskytovatelkou a zákazníkem ze smlouvy, v případě, jedná-li se o spotřebitelský spor s výše uvedenou výjimkou.
  4. Znění těchto obchodních podmínek může poskytovatelka měnit či doplňovat a tyto změny jsou účinné zveřejněním nových obchodních podmínek na webu poskytovatelky. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  5. Smluvní vztah a práva a povinnosti účastníků dle těchto obchodních podmínek se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost dne 22.5.2023



Obchodní podmínky

pro poskytování digitálního obsahu a mých služeb spojených s lektorskou činností

Níže naleznete obchodní podmínky, které se použijí pro poskytování:

- produktů v digitální podobě (digitálního obsahu), a to online kurzů, webinářů, e-booků a jiných produktů s digitálním obsahem, k němuž dochází přes webové rozhraní www.ivarehurkova.cz.

- prodej služeb týkající se mé lektorské činnosti, které se dají objednat buď telefonicky, osobně či e-mailem.

I. DŮLEŽITÉ POJMY A ZKRATKY

Tyto pojmy, které jsou v těchto obchodních podmínkách uváděny s velkým počátečním písmenem, znamenají následující:

1. OP

Tyto Obchodní podmínky.

2. POSKYTOVATEL

Iva Řehůřková

Zapsaná v živnostenském rejstříku, IČ: 74127942

DIČ: Neplátce DPH - Identifikovaná osoba - 6861170525

Sídlo: Marxova 8, Moravská Třebová, 571 01

Telefonní číslo: 602448913

E-mail: Ivarehurkova@seznam.cz

3. UŽIVATEL

Ten, kdo se mnou jako Poskytovatelem uzavře ohledně Produktu Smlouvu.

4. SPOTŘEBITEL

Fyzická osoba, která při uzavírání Smlouvy se mnou jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Pokud v objednávkovém formuláři uvedete své IČ, budu mít za to, že Smlouvu neuzavíráte jako Spotřebitel (MŠ či jiná organizace např.)

5. SMLOUVA

Smlouva o poskytování digitálního obsahu nebo mých služeb v lektorské činnosti, která je uzavírána mezi mnou jako Poskytovatelem a Vámi jako Uživatelem a jejímž obsahem je má povinnost zpřístupnit Vám Produkt k užívání pro Vaši vlastní potřebu a Vaše povinnost zaplatit mi Cenu nebo poskytnout mi své osobní údaje. Smlouvu tvoří Vaše Objednávka, mé potvrzení Objednávky a tyto OP. Je uzavírána v českém jazyce, archivuji ji v elektronické podobě a Vám jako Uživateli není přístupná (pro Vás jako Uživatele budou informace k uzavřené Smlouvě obsaženy v potvrzení o uzavřené Smlouvě, které Vám v souladu s těmito OP zašlu).

6. PRODUKT

Online kurz, webinář, e-book a jiný produkt s digitálním obsahem, který je předmětem Smlouvy uzavírané přes Webové rozhraní (+ mé offline služby - seminář, beseda, konzultace - týkající se mé lektorské činnosti). Produkt může být buď úplatný (kdy Cena představuje moji odměnu za zpřístupnění), nebo bezúplatný – zdarma (kdy namísto Ceny mi poskytujete své osobní údaje). Produkt, není – li uvedeno jinak, znamená zpřístupnění digitálního obsahu i poskytnutí služby (seminář, beseda, konzultace).

7. OBJEDNÁVKA

Řádně vyplněný a odeslaný elektronický objednávkový formulář, který představuje Váš návrh na uzavření Smlouvy, u offline služeb je to potvrzovací e-mail, který potvrzuje naši ústní (telefonickou) dohodu.

8. CENA

Moje odměna za zpřístupnění Vámi vybraného Produktu uvedená v Objednávce. Platí se v korunách českých.

9. WEBOVÉ ROZHRANÍ

Webové rozhraní: www.ivarehurkova.cz, telefon: 602448913,

e-mail: Ivarehurkova@seznam.cz

10. WEB

Internetové stránky s doménou: ivarehurkova.cz

11. OZ

Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

II. ODPOVĚDNOST

Jako Uživatel berete na vědomí, že obsah Produktů (digitálních i prezenčních) užíváte na vlastní riziko a že závisí pouze na Vás, jakým způsobem informace využijete a jakých výsledků dosáhnete. Jako Poskytovatel neodpovídám za Vaše výsledky, které v souvislosti s užíváním Produktu zaznamenáte, ani nenesu odpovědnost za jakoukoli případnou majetkovou či nemajetkovou újmu. Digitální obsah Produktů nenahrazuje zdravotní péči.

III. INFORMACE NA WEBU

1. Jakékoli hodnocení Produktů nebo mě jako Poskytovatele (recenze), které je uvedeno na Webu, pochází od osoby, které byl digitální obsah i obsah offline služeb Produktu skutečně zpřístupněn. Jako Poskytovatel mám přehled o uživatelích, kterým byly jednotlivé Produkty zpřístupněny, a v případě pochybností nahlédnu do své evidence potvrzených objednávek, zda dané osobě, která mi recenzi poskytla, byl Produkt skutečně zpřístupněn. Tímto způsobem je důvěryhodnost recenzí ověřována. Na Webu nemusí být uvedeny všechny recenze, které jsou mi poskytnuty, ale vybírám ty, které zveřejním.

2. U každého Produktu je na Webu uveden jeho popis, co zahrnuje, jaká je jeho cena, kdy a na jak dlouho bude zpřístupněn apod. Tyto popisy Produktů jsou informativního charakteru a nepředstavují návrh na uzavření smlouvy, ustanovení § 1732 odst. 2 OZ se tak nepoužije.

IV. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

1. Jako Uživatel objednáváte Produkt přes Webové rozhraní odesláním řádně vyplněného elektronického objednávkového formuláře (Objednávka). Objednávka obsahuje základní informace k Produktu (název, kdy a na jak dlouho Vám bude zpřístupněn, co je jeho součástí apod.) a jeho celkovou Cenu. (u offline služeb je telefonická či osobní dohoda potvrzena e-mailem.)

2. Před odesláním objednávkového formuláře můžete zkontrolovat a změnit vyplněné údaje. Jako Poskytovatel se spoléhám na pravdivost, správnost a úplnost údajů uvedených v Objednávce a nenesu odpovědnost za nepravdivé, nesprávné či neúplné údaje. Stisknutím tlačítka "Objednávka zavazující k platbě" (u Produktů zdarma stisknutím tlačítka "Přihlásit se zdarma", Chci do kurzu zdarma", "Toto chci zdarma" apod.) je Vámi vyplněný objednávkový formulář odeslán a tím jste učinili závaznou objednávku Produktu, resp. návrh na uzavření Smlouvy.

3. Přijetí Objednávky Vám potvrdím zasláním e-mailu na Vaši elektronickou adresu, která je v ní uvedena. Přílohou tohoto potvrzujícího e-mailu je shrnutí Vaší Objednávky a tyto OP ve formátu pdf nebo obdobném. Doručením tohoto potvrzujícího e-mailu, v němž je uveden i Váš případný výslovný souhlas se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy (viz níže v těchto OP – "Odstoupení od smlouvy"), je Smlouva uzavřena a tento e-mail představuje současně potvrzení o jejím uzavření.

V. CENA PRODUKTŮ A ZPŮSOB PLATBY

CENA PRODUKTŮ

1. Na Webu jsou uvedeny aktuální ceny Produktů včetně DPH. Ceny Produktů mohu měnit s tím, že pro Vás jako Uživatele platí vždy cena, která je aktuální v okamžiku objednání Produktu. Aktuální cena Produktu uvedená na Webu Vám může být navýšena pouze v případě, že zvolíte možnost platby Ceny formou splátek (viz níže). Vzhledem k charakteru online Produktů nevznikají žádné náklady na dopravu, ani jiné náklady spojené s jejich zpřístupněním (u offline služeb je cena dopravného zahrnuta do ceny služby, ve výjimečných případech dle dohody může být cestovné hrazeno zvlášť – předem domluveno). Cena uvedená v souhrnu objednávky před odesláním objednávkového formuláře je tedy cenou konečnou.

2. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webu (např. překlep) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, nemám povinnost Vám za takovou zjevně chybnou cenu Produkt zpřístupnit a jsem v takovém případě oprávněna odstoupit od Smlouvy.

3. Ke zpřístupnění úplatného Produktu dojde nejdříve po úplném zaplacení Ceny, a v případě rozložení platby na splátky (viz níže) nejdříve po zaplacení první splátky. Ke zpřístupnění Produktu zdarma dojde nejdříve po uzavření Smlouvy.

ZPŮSOB PLATBY

4. Cenu je možné uhradit následujícími způsoby:

a) bankovním převodem na můj účet

b) rychlým online převodem.

5. V případě platební metody uvedené pod písmenem a) (bankovní převod na účet) obdržíte platební údaje v e-mailu potvrzujícím přijetí Vaší Objednávky.

Platební metody uvedené pod písmeny b) rychlý online převod) jsou napojeny na platební bránu společnosti Fio banka a.s., Millenium Plaza V Celnici 10, 117 21 Praha 1, e-mail: fio@fio.cz, telefon: 224346800, www.fio.cz IČ: 61858374. Tato společnost poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a rychlých online převodů. Veškeré údaje v průběhu platby zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu výše uvedené společnosti a ze strany této společnosti mi nejsou předávány. Svůj dotaz k těmto platebním metodám můžete směřovat přímo na výše uvedené kontakty této společnosti.

SPLATNOST CENY

6. V případě bankovního převodu na můj účet je Cena splatná do 4 dnů od potvrzení přijetí Vaší Objednávky (tedy od uzavření Smlouvy). Datum splatnosti je uvedeno v pokynech k platbě. Cena je zaplacena v okamžiku připsání příslušné částky na můj bankovní účet.

7. V případě plateb online kartou nebo rychlým online převodem je Cena splatná bezprostředně po uzavření Smlouvy.

8. Po přijetí platby Vám vystavím a na Váš e-mail zašlu příslušný doklad-fakturu.

PLATBA VE SPLÁTKÁCH

9. Je-li tato možnost na Webu u konkrétního Produktu uvedena, můžete zvolit platbu Ceny formou splátek. V takovém případě může dojít k navýšení aktuální ceny Produktu uvedené na Webu. Celkovou konečnou Cenu pak uvidíte v souhrnu Vaší objednávky před jejím odesláním. V případě platby Ceny na splátky se Objednávkou zavazujete zaplatit všechny splátky.

10. V případě prodlení s úhradou splátky jsem oprávněna Vám digitální obsah Produktu znepřístupnit až do doby zaplacení příslušné splátky. Tím není dotčena Vaše povinnost zaplatit všechny splátky. Rovněž jsem v takovém případě oprávněna Vám písemným oznámením celou nezaplacenou část Ceny okamžitě zesplatnit a ke dni uvedenému v tomto oznámení požadovat zaplacení všech zbylých splátek najednou, anebo od Smlouvy odstoupit. Odstoupením od Smlouvy mi nevzniká povinnost vrátit Vám splátky před odstoupením od Smlouvy zaplacené.

VI. ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU PRODUKTŮ

ZPŮSOB ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU

1. Digitální obsah online kurzu Vám bude zpřístupněn tím, že na Vaši elektronickou adresu uvedenou v Objednávce Vám budou zaslány přístupové údaje (uživatelské jméno a heslo) k Vašemu uživatelskému účtu do členské sekce na Webu.

2. Digitální obsah webináře nebo digitální obsah online kurzu zdarma Vám bude zpřístupněn zasláním odkazu na Vaši elektronickou adresu uvedenou v Objednávce, na kterém je možné digitální obsah stáhnout nebo otevřít.

3. Digitální obsah e-booku Vám bude ve formátu docx, pdf nebo obdobném zpřístupněn zasláním na Vaši elektronickou adresu uvedenou v Objednávce jako příloha e-mailu nebo jako odkaz, na kterém je možné digitální obsah stáhnout nebo otevřít.

4. Pokud je na Webu u konkrétního Produktu uveden jiný způsob zpřístupnění digitálního obsahu (např. zasláním odkazu na uzavřenou facebookovou skupinu, kde bude digitální obsah sdílen nebo odkazem na YouTube), bude Vám digitální obsah zpřístupněn tímto jiným způsobem.

ČAS ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU

5. Na Webu může být u Produktu uveden konkrétní den, kdy bude digitální obsah zpřístupněn. V taktovém případě Vám bude digitální obsah Produktu zpřístupněn v takto předem oznámený den.

6. Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci, závisí čas zpřístupnění digitální obsahu na zvoleném způsobu platby. V případě, že Cenu Produktu platíte bankovním převodem na můj účet, bude Vám digitální obsah zpřístupněn do 3 pracovních dnů od připsání Ceny na můj bankovní účet. V případě plateb online platební kartou nebo rychlým online převodem Vám bude digitální obsah zpřístupněn obratem pro provedení platby. Digitální obsah Produktu zdarma Vám bude zpřístupněn obratem po uzavření Smlouvy, nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci.

7. Na Webu může být u Produktu uvedeno, že Vám jeho digitální obsah bude zpřístupňován postupně, po částech. V takovém případě Vám první část (modul) digitálního obsahu Produktu bude zpřístupněna v čase určeném dle předchozích odstavců a další části (moduly) postupně dle předem oznámeného harmonogramu.

DÉLKA PŘÍSTUPNOSTI DIGITÁLNÍHO OBSAHU

8. Na Webu může být u Produktu uvedeno, jakou dobu budete mít k digitálnímu obsahu přístup. V takovém případě Vám bude digitální obsah Produktu přístupný po takto předem oznámenou dobu.

9. Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci, máte digitální obsah přístupný navždy. To neplatí pro webináře nebo online kurzy zdarma, k jejichž digitálnímu obsahu máte přístup pouze v den a čas, který je na Webu uveden.

AKTUALIZACE DIGITÁLNÍHO OBSAHU

10. Digitální obsah Produktu Vám bude zpřístupněn v nejnovější verzi dostupné v době uzavření Smlouvy, která Vám nebude aktualizována.

FUNKČNOST DIGITÁLNÍHO OBSAHU, TECHNICKÉ A PROGRAMOVÉ VYBAVENÍ

11. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu docx, pdf a obdobnými, přehrávání video a audio souborů, dále připojení k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení, funkční e-mailovou schránku udržovanou ve stavu schopném přijímat zprávy (digitální prostředí), případně mít k dispozici doporučené aplikace ke sledování (ZOOM apod.)

12. Za propojení digitálního obsahu Produktu s Vaším digitálním prostředím nesete odpovědnosti Vy jako Uživatel.

VII. POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB – ŽIVÉ AKCE

1. Po předchozí domluvě s ředitelstvím MŠ, ZŠ, DDM či jiné organizace poskytuji lektorské služby pro pracovníky ve školství akreditované semináře MŠMT, pro rodiče a další zájemce besedy či konzultace. Tyto služby poskytuji buď prezenčně, nebo online přes ZOOM (semináře mají akreditaci MŠMT i v online formě)

2. Prezenční akce se konají dle domluvy v MŠ, v ZŠ, v DDM nebo v jiných prostorách dle domluvy s organizací. Online semináře, besedy či konzultace probíhají online přes ZOOM, pokud není domluveno jinak.

3. Pokud Uživatel (ten, kdo živou akci objedná) zruší akci týden před konáním, platí storno poplatek ve výši 50% ceny. Pokud zruší akci den před konáním, platí plná cena s možností objednat si jiný termín.

4. Pokud někdo z účastníků onemocní, má možnost organizace vyměnit účastníka nebo mu lze nabídnout jiný termín akce konané v jeho okolí (nebo online).

5. Pokud onemocní Poskytovatel, je možné se domluvit na náhradním termínu prezenčním, případně online akci. Ve výjimečných případech se lze domluvit na vrácení peněz.

6. Není možné odstoupit od smlouvy, pokud byla služba plně poskytnuta.

VIII. AUTORSKÁ PRÁVA A MLČENLIVOST

1. Digitální obsah Produktu je autorským dílem, jehož autorem jsem já, coby Poskytovatel. Digitální obsah zpřístupňuji Vám jako Uživateli pro Vaši osobní potřebu. Není možné jej (ani jakoukoli jeho část), ať už v původní či změněné podobě, bez mého předchozího výslovného písemného souhlasu dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám.

2. Rovněž máte povinnost zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do Vašeho uživatelského účtu v členské sekci na Webu.

3. V případě porušení autorských práv nebo povinnosti mlčenlivosti jsem oprávněna Vám digitální obsah Produktu znepřístupnit a požadovat náhradu škody, která mi v důsledku takového porušení vznikla. Porušení autorských práv je dále postižitelné podle autorského zákona a podle trestněprávních předpisů.

IX. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

1. Obecně platí, že pokud je smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (tedy mj. přes internet), má uživatel, který je spotřebitelem, dle § 1829 OZ právo od smlouvy bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy. Pokud (objednáváte-li úplatný Produkt) v objednávkovém formuláři zaškrtnete políčko "Souhlasím se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a beru na vědomí, že udělením souhlasu zaniká mé právo odstoupit od smlouvy", nemáte podle § 1837 písm. l) OZ právo na odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu a vrácení peněz.

2. V případě, že Vám digitální obsah Produktu (nebo služba) nebude během 14 dnů od uzavření Smlouvy zpřístupněn a jste-li Spotřebitelem, pak během této 14denní lhůty máte právo od Smlouvy i bez udání důvodu odstoupit. Lhůta je zachována, pokud mi oznámení o odstoupení odešlete nejpozději 14. den po dni, kdy byla Smlouva uzavřena. Pro odstoupení můžete využít formulář uvedený pod těmito OP. Odstoupit od Smlouvy můžete zasláním vyplněného formuláře, nebo jiného textu obdobného znění, na některou z mých kontaktních adres uvedených výše (e-mail nebo adresa sídla), případně jakýmkoli jednoznačným prohlášením, které vůči mně učiníte. Odstoupit od Smlouvy, jejímž předmětem je Produkt zdarma, můžete tím, že se odhlásíte z mé e-mailové databáze (odhlásit se můžete kliknutím na příslušný odkaz, který najdete na konci každého zaslaného e-mailu).

3. Je-li předmětem Smlouvy úplatný Produkt, obratem po obdržení oznámení o odstoupení od Smlouvy Vám potvrdím jeho přijetí. Cena Vám pak bude vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena. Jiným způsobem Vám Cena může být vrácena jen tehdy, pokud s tím budete souhlasit a pokud Vám tím nevzniknou další náklady. Vzhledem k tomu, že odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu je možné jen tehdy, nebyl-li Vám digitální obsah Produktu zpřístupněn, nevzniknou Vám žádné náklady spojené s jeho vrácením. Jakékoli náklady, které by Vám v souvislosti s odstoupením od Smlouvy případně vznikly (např. náklady spojené se zasláním oznámení o odstoupení), nesete ze zákona Vy.

4. Jako Uživatel můžete od Smlouvy odstoupit i v dalších případech stanovených zákonem nebo Smlouvou. Jako Poskytovatel jsem oprávněna od Smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení Vašich povinností ze Smlouvy, zejména v případě, kdy by došlo k neoprávněným zásahům do Webového rozhraní, porušení autorských práv, povinnosti mlčenlivosti a v dalších případech stanovených zákonem. V případě odstoupení od Smlouvy jsem oprávněna Vám okamžitě digitální obsah Produktu znepřístupnit a požadovat náhradu škody, pokud mi z porušení Vašich povinností vznikla.

5. Jako Poskytovatel mám právo odstoupit od Smlouvy také z důvodu nenaplnění minimální kapacity přihlášených uživatelů nebo z jiných vážných důvodů. V takovém případě Vám bude Cena vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, nedohodneme-li se výslovně na použití platby na jiný Produkt dle Vašeho výběru. Cena Vám bude vrácena na stejný účet, ze kterého byla zaplacena, nedohodneme-li se výslovně jinak.

6. Pokud by z Vaší strany nedošlo k úhradě Ceny ani ve lhůtě 10 dnů po splatnosti, Smlouva se uplynutím této lhůty ruší automaticky, bez nutnosti odstoupení. Při platbě na splátky Vám nejsem povinna vracet uhrazenou částku v případě, že nedojde k úhradě dalších – což je předem domluveno odsouhlasením smlouvy a potvrzením těchto OP.

7. Je-li Vám společně s Produktem poskytnut jako dárek bonus, je darovací smlouva mezi námi uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy, pozbývá darovací smlouva účinnosti. V důsledku toho jsem oprávněna Vám okamžitě zrušit přístup k bonusu, případně máte povinnost mi bonus bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, vrátit. Veškeré bonusy jsou zpřístupněny spolu se zpřístupněním Produktu, není-li na Webu u Produktu uvedeno jinak.

X. REKLAMACE

1. Po zpřístupnění Produktu si, prosím, co nejdříve zkontrolujte funkčnost a dostupnost jeho digitálního obsahu a zjistíte-li nedostatky nebo vady, kontaktujte mě, prosím, abych mohla provést nápravu. Může se stát, že je digitální obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Web může být aktualizován bez předchozího upozornění.

2. Pokud Produkt nebo přístupové údaje nenaleznete ve své e-mailové schránce v čase uvedeném v těchto OP (viz "Čas zpřístupnění digitálního obsahu"), zkontrolujte, prosím, nejprve složky "hromadné" nebo "spam". Pokud ani tam Produkt nebo přístupové údaje nenaleznete, kontaktujte mě, prosím, abych mohla provést nápravu.

3. V případě, že digitální obsah Produktu není ve shodě se Smlouvou, máte práva z vadného plnění v souladu s příslušnými ustanoveními OZ.

4. Práva z vadného plnění Vám nenáleží v případě vad způsobených nesprávným užíváním nebo uložením Produktu. Dále Vám práva z vadného plnění nenáleží v případě neprovedených aktualizací (více viz výše v těchto OP – "Aktualizace digitálního obsahu"). Rovněž neodpovídám za nedostupnost nebo jiné vady digitálního obsahu v případě nevyhovujícího digitálního prostředí (tedy v případě, že nemáte potřebné technické a programové vybavení nebo síťové připojení uvedené v těchto OP – viz "Funkčnost digitálního obsahu, technické a programové vybavení"). Za účelem ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí, máte zákonnou povinnost mi poskytnout nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat a kterou lze zajistit technicky dostupnými prostředky, jež jsou pro Vás co nejméně rušivé. V případě odmítnutí poskytnutí součinnosti máte práva z vadného plnění jen tehdy, prokážete-li, že digitální obsah Produktu není ve shodě se Smlouvou.

5. Práva z vadného plnění (reklamaci) můžete u mě uplatnit prostřednictvím kontaktů uvedených výše v těchto OP (e-mail nebo adresa sídla).

XI. VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

1. Máte-li k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či mojí činnosti nějakou stížnost, kontaktujte mě, prosím, na některé z kontaktních adres uvedených výše v těchto OP.

2. Dozor nad dodržováním mých povinností vyplývajících z právních předpisů vykonávají tyto orgány: Česká obchodní inspekce, živnostenský úřad v Moravské Třebové a Úřad pro ochranu osobních údajů (jedná-li se o povinnosti při zpracování osobních údajů).

3. Případný spor mezi mnou jako Poskytovatel a Vámi jako Uživatelem bude řešen přednostně smírnou cestou. Pokud jste Spotřebitel a z uzavřené Smlouvy nebo v souvislosti s ní vznikne mezi námi spor, máte právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v takovém případě Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na webových stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz).

XII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Tyto OP jsou zveřejněny na Webu a je na ně přímo odkazováno v objednávkových formulářích k Produktům. Odesláním vyplněného objednávkového formuláře přes Webové rozhraní stvrzujete, že Vám je obsah OP znám a že s ním souhlasíte. Tyto OP ve formátu pdf či obdobném Vám rovněž zašlu v příloze e-mailu potvrzujícího Vaši Objednávku.

2. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Uživatele, které ze Smlouvy vyplývají.

3. Smluvní vztah mezi mnou jako Poskytovatelem a Vámi jako Uživatelem se řídí těmito právními předpisy: OZ a jste-li Spotřebitel, pak i zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

4. Jako Poskytovatele mě nezavazují žádné kodexy chování související s odvětvím mého podnikání.

5. Zásady zpracování osobních údajů naleznete v Informacích o zpracování osobních údajů, které jsou zveřejněny na Webu a na které je přímo odkazováno v objednávkových formulářích k Produktům.

6. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto OP neplatným či neúčinným, namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému či neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost ustanovení OP nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení OP.

7. Tyto OP jsem oprávněna jednostranně měnit. Pro Vás jako Uživatele platí text obchodních podmínek účinný k datu Vaší Objednávky.

8. Tyto OP jsou účinné od 1.1.2023

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

Oznámení o odstoupení od smlouvy

1. Adresát: Iva Řehůřková, Marxova 8, Moravská Třebová, Ivarehurkova@seznam.cz

Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží(*)/o poskytnutí těchto služeb(*):

Datum objednání/datum obdržení (*):

Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů (*):

Adresa spotřebitele/spotřebitelů (*):

Číslo bankovního účtu pro vrácení peněz:

Podpis spotřebitele/spotřebitelů (*):

(pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)

Datum:

Vytvořte si webové stránky zdarma!